Τρίτη, 4 Αυγούστου 2015

Δυο μήνες στον παιδικό σταθμό...part 2

   Ποιος είπε ότι τα νηπιαγωγεία και οι παιδικοί Σταθμοί χαλαρώνουν τους καλοκαιρινούς μήνες?!!! Με αυτή μου την ανάρτηση ολοκληρώνω την παρουσίασή μου για το τι κάναμε 2 μήνες στον παιδικό σταθμό του Ελληνικού σχολείου της Αγίας Ειρήνης και μαζί με αυτό ολοκληρώνεται και η παρουσία μου στον παιδικό σταθμό...για φέτος τουλάχιστον!



  • J .............. jellyfish ( μέδουσα)
   Συνεχίζοντας την ενασχόλησή μας με το βυθό μιλήσαμε για τις μέδουσες...Ψάξαμε στις παιδικές εγκυκλοπαίδειες τις περιγραφές του τι είναι οι μέδουσες, τι τρώνε, γιατί τσιμπάνε, πως προστατεύονται, με τι μοιάζουν....  Είδαμε ότι το σώμα τους μοιάζει με καμπάνα, αλλά θυμίζει πολύ στην όψη το ζελεδάκι που τρώμε, ενώ από κάτω η μέδουσα έχει πλοκάμια με τα οποία αμύνεται πετώντας μελάνι αν νιώσει κίνδυνο, αλλά τα χρησιμοποιεί και για να βρει φαγητό.

   Μιλήσαμε για το γραμματάκι J , βρήκαμε άλλες λεξούλες με το ίδιο αρχικό, το ζωγραφίσαμε, το γράψαμε, το σχηματίσαμε και ...... μια πρώτη γνωριμία με το γραμματάκι Jj πιστεύω πως την κάναμε..






   Κάθε πρωί συνηθίζαμε να ζωγραφίζουμε με όμορφα χρώματα φίλτρα καφέ. Η κυρία τα ψέκαζε για να σχηματιστούν όμορφα νερά και τα αφήναμε στα περβάζια των παραθύρων μας να στεγνώσουν... Αυτά τα φίλτρα ήρθε η ώρα να τα χρησιοποιήσουμε. Πήραμε μικρά βαθιά φελιζολένια πιατάκια, κολλήσαμε τα φίλτρα καφέ, κόψαμε χαρτί γκοφρέ και τα κολλήσαμε από μέσα για πλοκάμια, βάλαμε μάτια, ζωγραφίσαμε μήτη και στόμα και φτιάξαμε όμορφα μεδουσάκια....

Το σώμα της μέδουσας..

Κολλάμε πλοκάμια..



Κολλάμε ματάκια..

" Να το!!!!!! "

Έτοιμα..








Ένας κρεμαστός από το ταβάνι μας βυθός!












  • Επανάληψη

   Κάνοντας επανάληψη τα όσα θαλασσινά μάθαμε τον τελευταίο καιρό κάναμε αυτοσχέδια γλωσσικά παιχνίδια- ασκησούλες στον πίνακα.... Μία η κυρία ζωγράφιζε εικονίτσες και έγραφε μπερδεμένα τα αρχικά τους κι έπρεπε τα παιδιά να κάνουν σωστή αντιστοίχιση γράμματος- εικόνας, μια έπρεπε να γράψουν τα παιδιά το αρχικό δίπλα στην εικόνα και μια η κυρία έγραφε τη λέξη δίπλα στην εικόνα αφήνοντας κενό το πρώτο γράμμα κι εκείνα έπρεπε να το συμπληρώσουν... Δυστυχώς δεν έχω φωτογραφίες από όλες τις δραστηριότητες... Μια μικρή ιδέα από μόνο μία... Στα παιδιά πάνταως άρεσε και γέλασαν ιδιαίτερα με την αδυναμία μου και την ανεπάρκειά μου στη ζωγραφική θαλασσινών εικόνων...





  • S................ seahorse ( Ιππόκαμπος ή αλλιώς αλογάκι της Παναγιάς)
   Με το Ss δε δουλέψαμε με τον ίδιο τρόπο.... Αρκεστήκαμε να το κάνουμε μια καλή επανάληψη μιας και ήταν ήδη γνωστό γραμματάκι από όταν είπαμε για τον ήλιο ( sun). Το επαναλάβαμε, το γράψαμε στον πίνακα, το αναζητήσαμε στα ονόματά μας, βρήκαμε πραγματάκια από s που έχουμε στην τάξη, βρήκαμε τι μπορεί να υπάρχει στην παραλία που αρχίζει από s και μετά φτιάξαμε με πιατάκια όμορφα ιπποκαμπάκια ( seahorses...)

Βάφουμε πιάτα

Κομμάτια συναρμολογούνται..

...κολλάμε..

..στολίζουμε με χάντρες και πούλιες..


Πυρετός δημιουργίας..


Κάθε ιπποκαμπάκι διαφορετικό, αλλά όλα το ίδιο όμορφα..


Από την πολύ ζεστή Νέα Υόρκη......

.......ραντεβού σε ένα μήνα περίπου!!!!!!

 :-)