Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2014

Η χριστουγεννιάτικη γιορτή μας!

   Στις 21 Δεκεμβρίου το ελληνικό σχολείο της Αγίας Ειρήνης πραγματοποίησε την χριστουγεννιάτικη γιορτή του!! Μετά από πολλές πρόβες και ατελείωτες ώρες συνεργασίας ενηλίκων και ανηλίκων με χαρά παρουσιάσαμε σε γονείς, φίλους και καλεσμένους τη γιορτή μας... Η αναπαράσταση της γέννησης του Θεανθρώπου που ήρθε στον κόσμο για να μας δείξει και να μας διδάξει την ανιδιοτελή αγάπη Του για τους ανθρώπους.... Αυτό που πρεσβεύουν κάθε χρόνο αυτές οι άγιες ημέρες και που όσοι είμαστε ανάμεσα σε παιδιά ζούμε στο έπακρο την κάθε στιγμή αυτών των ημερών....

   Θα σας δείξω λίγες μόνο φωτογραφίες αυτής της μοναδικής για εμάς- και θα μου επιτρέψετε να το κάνω λίγο πιο προσωπικό- και για εμένα ημέρας, μιας και αυτή η χριστουγεννιάτικη γιορτή φέτος έτυχε να "θέλει" εμένα ως υπεύθυνη οργάνωσης και παρουσίασης. Και έκλεισε και με μια τιμητική διάκριση στο πρόσωπό μου που με εξέπληξε ευχάριστα και μου έδωσε μεγάλη ικανοποίηση... Μακάρι να είχα και άλλες φωτογραφίες αλλά από το τίποτα....Κάτι είναι και αυτές!!

Η φάτνη μας ( με ένα μεγάλο ευχαριστώ στο μπαμπά μου που μου την έφτιαξε και την έστησε και όλα!!! )

Τα μικρά παιδάκια του παιδικού ως χιονάκια της Άγιας εκείνης νύχτας

Στιγμιότυπα από τη γιορτή και μέρος του λιτού σκηνικού μας

Λατρεμένες συνάδελφοι του παιδικού σταθμού <3

Νηπιαγωγάκι μικρό ως αγγελάκι

Στιγμιότυπα γιορτής


Από την πρώτη τάξη του δημοτικού σχολείου ένα αστεράκι
Με τη διευθύντρια του παιδικού σταθμού, τον Πανοσιολογιότατο και τον Πατέρα Ευγένιο, Διευθυντή του Απογευματινού Σχολείου


Με τον Άγιο Βασίλη μήπως και τον πείσω πως ήμουν πραγματικά καλή φέτος...

Τα αγγελάκια του Νηπιαγωγείου

Οι βοσκοί που πηγαίνουν να προσκυνήσουν το Θείο Βρέφος στη φάτνη

Με συναδέλφους από το απογευματινό σχολείο

Αυτή είναι η τελευταία ανάρτηση για το 2014!!! Εύχομαι η νέα χρονιά που είναι προ των πυλών να κρύβει για όλους μας υγεία, ευτυχία , πολύ αγάπη και όμορφες στιγμές με τους ανθρώπους που αγαπάμε!!!!


Καλή, ευλογημένη χρονιά και ευτυχισμένο 
το 2015!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου