Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2015

Βραβειάκι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



   Με πολύ μεγάλη χαρά λίγο πριν από τα Χριστούγεννα δέχτηκα ένα ακόμα βραβειάκι για το νεογέννητο μπλογκ μου ( θα μου επιτρέψετε ακόμα να το θεωρώ μπεμπάκι , μιας και είναι μόλις 2 μηνών...!! ) 

   Το βραβείο ήρθε από τις αγαπημένες συναδέλφους Νατάσσα Κατσώνη και Λένα Τζωρτζάτου http://nhpiagwgeioagaphmou1.blogspot.com τις οποίες ευχαριστώ πολύ πολύ για τη μεγάλη τιμή και τη μεγαλύτερη χαρά που μου έδωσαν!!! 
   
    Εύχομαι μια όμορφη, αγαπησιάρικη δημιουργική χρονιά σε αυτές αλλά και όλες τις συναδέλφους που αφήνουν κομμάτι της ψυχής τους στις τάξεις τους παρά τις δυσκολίες και σε πείσμα των καιρών!! 

   Και εδώ θα στείλω την καλημέρα μου στην Ελλάδα και την καληνύχτα μου στην Αμερική με ένα μικρό απόσπασμα από το βιβλίο " Εγώ τα ξέρω όλα για τη δασκάλα μου, ( Ναταλί Ντελεμπάρ, Ορελί Μπλανς, εκδ. Μεταίχμιο) γιατί τις ατάκες αυτές είμαι σίγουρη πως τις έχουμε ακούσει όλοι οι εκπαιδευτικοί ανά διαστήματα στις τάξεις μας και γιατί τα παιδιά δε θα βαρεθώ να λέω πως κρύβουν μέσα τους τη σοφία όλου του κόσμου!!!!!!!!!


" Οι μεγάλοι λένε ότι η δασκάλα κάθε απόγευμα γυρίζει στο σπίτι της.

Εγώ δεν το πιστεύω αυτό. Το βράδυ η δασκάλα κοιμάται μέσα στο σχολείο , για να είναι πριν από μας στην τάξη το πρωί…
Οι μεγάλοι λένε ότι η δασκάλα ξέρει απέξω όλα τα μαθήματα.
Εγώ νομίζω ότι αυτό δεν είναι δυνατόν. Αν η δασκάλα ήταν τόσο καλή στα μαθήματα , δε θα έμενε στην ίδια τάξη…
Οι μεγάλοι λένε ότι η δασκάλα τα λέει όλα στους γονείς.
Εγώ όμως ξέρω ότι δεν είναι αλήθεια αυτό. Η δασκάλα κρατάει τα μυστικά της και βρίσκει τρόπους να τους καθησυχάζει.

Οι μεγάλοι λένε ότι η δασκάλα μας είναι ερωτευμένη με κάποιον.
Εγώ νομίζω ότι δεν καταλαβαίνουν τίποτα . Η δασκάλα δεν αγαπά παρά μόνο εμάς και αυτό το ξέρει ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ……"



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου