Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2015

Αγάπη είναι....

   Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου και σε όλο το σχολείο κυκλοφορούν σοκολάτες και σοκολατάκια, καραμέλες σε διάφορα σχήματα, χρώματα και γεύσεις, καρτούλες και δωράκια ....

   Παραμονή της 14ης Φεβρουαρίου σε μια χώρα που ο Άγιος Βαλεντίνος γιορτάζει με δόξα και τιμές και δε θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητος και από τα σχολεία..

   Τι είναι όμως αγάπη; Ποιον αγαπάμε εμείς; Πώς μπορούμε να δείξουμε την αγάπη μας σε αυτούς που αγαπάμε; Υπάρχει μόνο ένα είδος αγάπης; Οι απαντήσεις πολύ αξιόλογες από παιδιά μικρά αλλά με μεγάλη σοφία....

Αγάπη είναι...

* ... αυτό που νιώθω για τη μαμά.
* ... όταν η αδερφή μου μοιράζεται μαζί μου τις σοκολάτες της.
* ...  όταν κάνω ζημιές και ο αδερφός μου δεν το λέει στη μαμά και ας μαλώνει εκείνον τελικά.
*  ... η δασκάλα μου.
* ...  όταν περνάμε όμορφα.
* ...  όταν καθόμαστε κάτω απ την ίδια κουβέρτα η μαμά, ο μπαμπάς και τα αδέρφια μου και βλέπουμε τηλεόραση.
* ... όταν η μαμά μαγειρεύει το αγαπημένο μου φαγητό.
* ... όταν ο παππούς με πηγαίνει βόλτα.
* ...  όταν ο μπαμπάς μου δίνει φιλάκι και ας με γραρζουνάει με τα γένια του.
* ... όταν η γιαγιά μου διαβάζει παραμύθια και μου λέει τραγουδάκια.

Αν η αγάπη ήταν χρώμα...

* ... θα ήταν κόκκινο.
* ... θα ήταν ροζ.
* ... θα ήταν πολλά χρώματα μαζί.

Αν η αγάπη ήταν φαγητό...

* ... θα ήταν σοκολάτα.
* ... θα ήταν καραμέλα.
* ... θα ήταν γλυκό.

Αν η αγάπη ήταν εποχή...

* ... θα ήταν άνοιξη που ανθίζουν τα λουλούδια.
* ...  θα ήταν ζεστό καλοκαιράκι

Αν η αγάπη ήταν αίσθηση...

* ... θα ήταν ζεστή ματιά, σαν αυτή που με κοιτάει η δασκάλα μου.
* ... θα ήταν απαλό χάδι, σαν αυτό που μου δίνει η μαμά.

Ποιον αγαπάω εγώ....

- Τη μαμά ( Παρασκευούλα)
- Τις αδερφές μου και τη μαμά και το μπαμπά ( Νεφέλη)
- Την οικογένειά μου και τους φίλόυς μου ( Κατερίνα)
- Τη μαμά και το μπαμπά ( Μαριάννα)
- Τον αδερφό μου ( Κωνσταντίνος)

   Και σε αυτό το σημείο έγινε η κρίσιμη ερώτηση: " Ποιον αγαπάς εσύ κυρία;"

" Τη μαμά σου!!!"
" Το μπαμπά σου!! "
" Τον άντρα σου;;;;!!!"
" Μάλλον εμάς......τα παιδάκια σου!!!!!!!!!!"

   Παρατηρήσαμε πόσα πολλά και διαφορετικά είδη αγάπης υπάρχουν και ότι μπορούμε να αγαπάμε πολλούς ανθρώπους στη ζωή μας με διαφορετικό τρόπο, αλλά εξίσου δυνατά. Η αγάπη άλλωστε δεν έχει όρια.. 

Πώς δείχνουμε την αγάπη μας σε όσους αγαπάμε;

* ... με αγκαλίτσες
* ... με φιλάκια
* ... με καρτούλες
* ... με γλυκά λογάκια
* ... με δωράκια

   Ξεκινήσαμε και μεις να φτιάχνουμε το δικό μας δωράκι....Καρδιές αερόστατα που θα πάνε πέρα μακρυά σε αυτούς που αγαπάμε και ακόμα πιο μακρυά τις σκέψεις μας για το τι είναι αγάπη....


   Μοιράσαμε χαρτόνια, χρώματα, ψαλίδια....Κολλήσαμε καρδιές....κόψαμε σχήματα καρδιάς με τους φιγουροκόπτες, αυτοσχεδιάσαμε, γράψαμε - εδώ βοήθησε και η κυρία που όλη την ώρα μόνο φωτογραφίες τραβούσε κι έτρωγε καραμέλες....!!!!!! - και ιδού...









   Τα καρδουλο- αερόστατά μας ταξιδεύουν μακρυά στέλνοντας μηνύματα αγάπης ..




   Ευχαριστώ πολύ τις συναδέλφους του παιδικού σταθμού Μαρία Αργυρού και Αλεξάνδρα Μπούνταλη , οι οποίες είχαν αρχικά την ιδέα για τα αερόστατα- καρδιές... <3



   Εύχομαι όλοι μας να γιορτάζουμε την αγάπη κάθε μέρα με τον μοναδικό, αληθινό και αφοπλιστικό  τρόπο που αντιλαμβάνονται την αγάπη τα παιδιά..!!

Από την κατεψυγμένη Νέα Υόρκη ( αυτή την ώρα -10 βαθμοί και αισθητή θερμοκρασία -19!! ) ...

               ........ Καλή εβδομάδα Ελλάδα... Καλές χειμερινές διακοπές σε εμάς!!

4 σχόλια: