Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2014

Το ημερολόγιο της Γιώτας...


    Από όταν ήμουνα μικρούλα μου άρεσε να κρατάω ημερολόγιο. Μου άρεσε η ιδέα ότι έχω ένα ημερολόγιο - συνήθως ροζ- με σκληρό εξώφυλλο, μυρωδάτες σελίδες και λουκετάκι για να το κλειδώνω από τα αδιάκριτα βλέμματα και μέσα σε αυτό να μπορώ να γράφω τα

 " μυστικά " μου και όλα τα σημαντικά που είχαν συμβεί στη διάρκεια της ημέρας μου.
   
     Μεγαλώνοντας κι ενώ οι συνήθειές μου άλλαξαν, η ανάγκη μου να γράφω όλα όσα με έκαναν χαρούμενη ή σκεπτική παρέμεινε.
   
    Από τότε που πρωτομπήκα σε σχολική τάξη, τα ημερολόγιά μου άλλαξαν μορφή. Έγιναν πολύτιμο βοήθημα στην καθημερινότητά μου. Γέμισαν με τις ατάκες των μικρών μου μαθητών, κουβέντες που μου είπαν και με έκαναν να γελάσω, άλλες που με συγκίνησαν, ερωτήσεις που με άφησαν άφωνη να ψάχνω απαντήσεις, σχεδιαγράμματα μαθημάτων και ιστορίες νηπιακής και σχολικής ζωής.
   
   Συνειδητοποίησα ότι τα παιδιά της προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας κάνουν πολύ ενδιαφέροντα πράγματα τις ώρες του σχολείου, έχουν πλάκα, έχουν ανάγκες, κάνουν προσπάθεια τεράστια σε πολλά επίπεδα, είναι άξια θαυμασμού και θα ήταν υπέροχο αν έβλεπαν και άλλοι - μα κυρίως οι γονείς τους!- πόσα πολλά καταφέρνουν.


   Έτσι δημιουργήθηκε " Το ημερολόγιο της Γιώτας". Πιο πολύ σαν εργαλείο δουλειάς κι ενθύμιο για μένα για όλα όσα κάνουμε με τα παιδιά που συναντώ κάθε χρόνο στην τάξη, έπειτα σαν μέσο επικοινωνίας με τους γονείς και τελικά σαν τρόπος γνωριμίας με τον υπόλοιπο κόσμο! 

   
            
      Καλώς βρεθήκαμε , λοιπόν, μέσα από το ημερολόγιο της Γιώτας! 



15 σχόλια:

  1. Είμαι σίγουρη πως το ημερολόγιο της Γιώτας θα φανεί πολύτιμο εργαλείο σε όλους -όλες τις νηπιαγωγούς.Χαίρομαι πολύ που είσαι φίλη μου και αφήνεις τις δικές σου πολύχρωμες πινελιές και στην άλλη άκρη του Ατλαντικού!!!!!Καλοτάξιδο το μπλογκάκι σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Άννη μου!!!! <3

      Διαγραφή
    2. ΤΙ ΟΜΟΡΦΟ! ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ ΑΝΥΠΟΜΟΝΗΣΙΑ ΝΑ ΞΕΦΥΛΛΙΖΩ ΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣΤΟΥ!ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΦΕΡΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ! ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ! ΚΑΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ!

      Διαγραφή
  2. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ
    ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλη αρχη κοριτσακι μου!!! Θα σε καμαρωνουμε κι απο εδω τωρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλοταξιδο Γιώτα μου με όμορφες αναρτήσεις!!!!!!!! Περιμένουμε να δούμε και να καμαρωσουμε τις ωραίες σου ιδέες υλοποιημένες!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή επιτυχία στην προσπάθειά σου αυτή! Εμείς εδω θα είμαστε να παρακολουθούμε την προσπάθειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ ΓΙΩΤΑ ΜΟΥ !!ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και εγώ από μικρή κρατούσα ημερολόγιο. Το ότι θα διαβάζω και νηπιαγωγικό ημερολόγιο μου εξάπτει τη φαντασία μου. Είμαι σίγουρη πως θα μας ξετρελάνεις με τιςκαταγραφές σου. Περιμένω με ανυπομονησία να αρχίσω το διάβασμα. Καλή αρχή κοριτσάκι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολύ όμορφο !!!!!
    καλοτάξιδο το μπλοκάκι σου Γιώτα, γεμάτο δημιουργίες !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ όλες!!!! Ελπίζω να ανταποκριθεί και το δικό μου μπλογκάκι στις προσδοκίες της μπλογκογειτονιάς!!! Θα είμαι καλός μπλογκογείτονας!!! PROMISE!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφο!!!!Καλοτάξιδο κοριτσάκι μου με πολλές δημιουργικές αναρτήσεις!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. όλες οι σελίδες του να είναι γεμάτες με όμορφες, χαρούμενες, δημιουργικές πινελιές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή αρχή Γιώτα κ καλοτάξιδο το..."ημερολόγιο σου"..εύχομαι να είναι γεμάτο με πολύχρωμες σελίδες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γλυκό και όμορφο σαν κι εσένα!!!!Καλοτάξιδο να είναι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή