Η προηγούμενη εβδομάδα ξεκίνησε τόσο όμορφα....Είχαμε απαρτία στην τάξη μετά από πολύ πολύ καιρό συν ένα καινούριο μαθητή!!
Διαβάσαμε το παραμύθι " Ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει" από τον Μ. Κοντολέων, συζητήσαμε πως λιώνει το χιόνι, που θα μπορούσε να πάει ο χιονάνθρωπος για να σωθεί και να μείνει πάντα παγωμένος, αφηγηθήκαμε την ιστορία, απαντήσαμε σε ερωτήσεις κατανόησης, εικονογραφήσαμε το παραμύθι από τα υπέροχα φυλλάδια της Τάνιας Μάνεση, βρήκαμε άλλο τίτλο για την ιστορία ( Ο χιονάνθρωπος στο δρόμο για την Ανταρκτική, Το μεγάαααλο ταξίδι του παγωμένου χιονάνθρωπου, Ο χιονάνθρωπος που θέλει να ζήσει με τους πιγκουίνους), κάναμε ανασύνθεση του τίτλου του παραμυθιού με κάρτες και τραγουδήσαμε κι εμείς μια μεγάλη επιτυχία των νηπιαγωγείων " Τα 10 χιονανθρωπάκια μικρά"! Δέσποινα και Αριάδνη σας ευχαριστούμε!!!!!
Φυσικά ελάχιστες φωτογραφίες έβγαλα λόγω έλλειψης χωρητικότητας στο κινητό μου, αλλά έστω κι αυτές...
Κι ενώ η εβδομάδα ξεκίνησε όμορφα και με πλήθος κόσμου το τελείωμα της εβδομάδας βρήκε το Νηπιαγωγείο πλήρως αποδεκατισμένο!! Φτάσαμε στην Παρασκευή και οι εναπομείναντες από την ίωση που θέρισε όλη μας την τάξη, αφού ξεπεράσαμε το σοκ του ότι ήμασταν μόνο 3 το ρίξαμε στο παιχνίδι....
Φτιάξε το χιονάνθρωπο
Ο καθένας μας διάλεξε μια καρτέλα από έναν χιονάνθρωπο, απλώσαμε τα κομμάτια των χιονανθρώπων και τα ρούχα τους. Στόχος να φτιάξουμε πιο γρηγορα από τους υπόλοιπους παίχτες τον χιονάνθρωπό μας χρησιμοποιώντας κάθε φορά τα κομμάτια εκείνα που μας τυχαίνουν με το γύρισμα του τροχού.
Χειμωνιάτικη μπουγάδα
Το πλυντήριο άνοιξε και από μέσα βγήκαν φρεσκοπλυμένα πουλόβερ, γάντια, σκουφιά, παλτό, αδιάβροχα, κασκόλ, κάλτσες. Τα παιδιά διάλεξαν τις καρτέλες τους, έβγαλαν τα μανταλάκια τα χρωματιστά, πήραν θέση κάτω απ το σχοινί της μπουγάδας και άρχισαν να απλώνουν όσο πιο γρήγορα μπορούν με τη σωστή σειρά τα ρούχα που τους έλεγε η καρτέλα. Στο δεύτερο γύρο τα παιδιά έπρεπε καθε ρούχο που απλώνουν να λένε και το όνομά του στα ελληνικά και στον τρίτο γύρο προσθέσαμε και χρονόμετρο. Αυτός ο χρόνος μας δυσκόλεψε λιγουλάκι γιατί όλο μας προλάβαινε!!!! Στόχοι πολλαπλοί: Λεπτή κινητικότητα, ταχύτητα και επανάληψη ελληνικών λέξεων!
Μάντεψε και σχημάτισε τη λέξη
Η κυρία περιγράφει λέξεις και τα παιδιά μαντεύουν ποια είναι η λέξη αυτή. Τη βρίσκουν στα καρτελάκια και έπειτα με τα μανταλάκια και τα κυβάκια τη σχηματίζουν. Δεν είναι τόσο εύκολο όσο φαίνεται γιατί έχουμε πάλι χρονόμετρο!!! Και όπως είπε και ο Κωνσταντίνος , "αυτός ο κύριος χρόνος θέλει όλο να κερδίζει!!"
Τη Δευτέρα τα σχολεία της Νέας Υόρκης είναι κλειστά λόγω της Κινέζικης Πρωτοχρονιάς. Ελπίζω από Τρίτη να είμαστε όλοι πίσω στις θέσεις μας! Άλλωστε είναι η τελευταία εβδομάδα πριν τις χειμερινές διακοπές...
:-)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου